Kiedy na szkoleniu korzystać z symulacji, a kiedy z „case study”?

Jacek Wolniewicz Master teacher
Jacek Wolniewicz Master teacher

Rozwiązywanie problemu lub przypadków nazywa się inaczej symulacyjnym stylem kształcenia.

Takie zajęcia, dzięki skomasowaniu i odniesieniu się do doświadczeń, w krótkim czasie mogą znacznie przyspieszyć rozwój kompetencji. Dwa dni dobrego szkolenia symulacyjnego potrafią dostarczyć doświadczeń, których zdobycie w miejscu pracy trwałoby nawet miesiącami. Dzięki osadzeniu w realiach zawodowych transfer umiejętności jest dużo łatwiejszy.

Pamiętaj, kiedy stosować symulacje i case study? Zawsze wtedy, kiedy Twoim celem jest opanowanie umiejętności strategicznych opierających się na myśleniu krytycznym, zwłaszcza jeśli uczestnicy dysponują już pewnym poziomem doświadczenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

TAK CHCĘ 3 DARMOWE LEKCJE

Po wypełnieniu formularza przeniosę Państwa automatycznie na stronę z filmami. [no spam]