Nie wiem, czy wiesz, ale w momencie, gdy zaproszenie na webinar dotyczyło temu - „Nauczenie się pozyskiwania klientów” wzrastało zainteresowanie.
Kiedy była mowa o - „Nauczeniu się sprzedawania ” zapisywalność na webinar drastycznie malała.
To irracjonalne. Przecież chodzi o to samo! No tak, ale okazuje się, że słowo sprzedaż i sam proces sprzedawania źle się kojarzy. I śmiem twierdzić, że im jesteśmy starsi, tym gorzej :)
Przypomniała mi o tym moja znajoma i kursantka- Emilia, z którą pogadaliśmy trochę o sprzedaży w online.
Emilia jest wysoko wykwalifikowanym menedżerem. Jakiś czas temu z moją pomocą weszła ze swoimi konsultacjami, kursami i szkoleniami do online.
Niedawno przeprowadziła bardzo skuteczną sprzedażowo i bez kosztową kampanię zapisów do swojego programu. Metodą, którą stosuję od lat i której można się bez problemu nauczyć .
W wideo dzieli się wiedzą o rynku online, z przekonaniami o sprzedawaniu, a od 4'38 sek o organizacji, przebiegu i wynikach kampanii zapisów kursantów w 14 dni za ponad 30.000 zł
Tę rozmowę obejrzysz poniżej tutaj. Mówimy też o lękach, przekonaniach, dlaczego boimy się sprzedawania.

Newsletter Poranne Fusy
Zapisz się na poranny niedzielny newsletter o uczeniu, oduczaniu, e-learningu, kursach, szkoleniach i biznesie opartym na wiedzy.
Thank you!
You have successfully joined our subscriber list.
Metodę stosowaną przez Emilię i inne skuteczne techniki ćwiczymy w moim
nowym kursie kohortowym
"Zapanuj nad webinarem sprzedażowym – czyli koniec ze „wstydem sprzedawania”.
NABÓR W TEJ CHWILI JEST ZAMKNIĘTY
To warsztat dla osób, które szkolą, sprzedają kursy, a zwłaszcza prowadzą webinary ale:
- Nie lubią publicznie i wprost proponować zakupu swoich usług.
- Obawiają się, że publiczne zachęcanie do zakupu wpłynie negatywnie na ich wizerunek.
- Próbowały to robić, ale efekty były mizerne.
- Nie wiedzą, jak oferować swoje produkty, żeby nie źle nie wypaść przed publicznością.