WIDEO

ZAPIS Z WEBINARÓW

PROJEKTOWANIE SZKKOLEŃ Z KOMPETENCJI MIĘKKICH

Plan na 2025 - Jak projektować szkolenie z tzw. miękkich kompetencji, żeby nie przynudzać, ale aktywizować do zmiany

PROGRAM WYDARZENIA

Chyba największym grzechem „miękkich szkoleń” są scenariusze zajęć skupiające się na naukach w stylu:

  • „…zamiast traktować konstruktywną krytykę jako atak, przyjmij ją z otwartością i gotowością do nauki…” 
  • „…zamiast zawsze dążyć do bycia liderem, spróbuj nawiązać współpracę z innymi…”
  • „… musisz mieć zdrowe poczucie własnej wartości i rozumienie, że największym sukcesem może być ciągły rozwój…”



Gdy tego słucham, to zastanawiam z pozycji kursanta … „ale JAK do licha mam o zrobić…

  • jak mam przyjmować tę krytykę, gdy moja samoocena piszczy,
  • jak próbować nawiązać współpracę z innymi, gdy jestem przekonany, że przecież to robię,
  • jak mam nauczyć się pracy nad poczuciem własnej wartości

 

Zainspiruję Cię moją metodą projektowania zajęć, tak żeby nie pchać się w pogadanki trenerskie w stylu”mówię co wiem” – ale zacząć projektować szkolenia i warsztaty, które naprawdę zmieniają ludzi i a Ty projektujesz je wg zasady „wiem co mówię”

 

W planie:

  • Dlaczego w szkoleniach kompetencyjnych nie chodzi o wiedzę i umiejętności ( wbrew pozorom)
  • Na czym polega metoda projektowania zajęć w metodzie kompetencyjnej
  • Do czego przydaje się najbardziej cykl Kolba (i nie o metodę uczenia tylko chodzi)
  • Przykład projektowania sesji
  • Zaproszenie do nowej edycji E-szkoły Trenerów Master Teacher
mt essential

WIDEO

ZAPIS Z WEBINARÓW

TRUDNI UCZESTNICY I SPOSOBY NA RADZENIE SOBIE Z NIMI

To już było! W teorii zawsze jest pięknie. U nas to nie zadziała... i inne wkurzające zachowania uczestników - Webinar o sytuacjach trudnych

PROGRAM WYDARZENIA
To już u nas było! W teorii zawsze jest pięknie. U nas to nie zadziała. A ile lat zarządzałaś, żeby nas teraz uczyć? … i inne wkurzające powiedzonka i zachowania uczestników na które musisz wiedzieć jak reagować, żeby nie dolewać oliwy do ognia.
 
 
 
Pójdźmy tym razem trochę dalej w kompetencjach szkoleniowych.
 
To mit, że nie ma trudnych uczestników, tylko są słabi trenerzy. 
Prawdą jest, że za większość niepożądanych zachowań odpowiada prowadzący, ale nie za wszystkie i zawsze w końcu trafisz w szkoleniach firmowych na takich czepialskich, negujących wszystko lub nadaktywnych zawodników. 

Poznaj moje zasady postępowania, które mogą ci pomóc

W planie:

  • Skąd się biorą „trudni uczestnicy”?
  • Podręczna typologia „trudnych uczestników” i co możesz robić?
  • Wyjmij zapalniki – 5 najczęstszych, ale ukrytych zapalników
  • Zaproszenie do nowej edycji E-szkoły Trenerów Master Teacher
  • Sesja QA 

© copyright JACEK WOLNIEWICZ "MASTER TEACHER'

TAK CHCĘ 3 DARMOWE LEKCJE

Po wypełnieniu formularza przeniosę Państwa automatycznie na stronę z filmami. [no spam]