Napisałem kiedyś e-book. To 40 zwartych porad dla osób zajmujących się szkoleniami. Chcę Ci je dzisiaj podarować.
Dla początkujących trenerek i trenerów „twardych” i „miękkich”.
Powstał biuletyn mailowy #PRZEDSZKOLENIEM
Jest za darmo.
Tematy
Porada nr 1: Jak zapewnić sobie wysokie oceny po szkoleniu
Porada nr 2: Jak efektywniej uczyć nowych rzeczy
Porada nr 3: Ile ćwiczeń zrobić na szkoleniu
Porada nr 4: Czy warto kumulować ćwiczenia w osobne moduły szkoleniowe
Porada nr 5: Dlaczego warto dobrze zaplanować moduł rozpoczynania szkolenia
Porada nr 6: Jak zawierać kontrakt szkoleniowy z grupą
Porada nr 7: Jak stworzyć komfort uczenia grupie od pierwszych minut szkolenia
Porada nr 8: Jak omawiać ćwiczenia
Porada nr 9: Jak funkcjonuje cykl Kolba
Porada nr 10: Czy dobre oceny szkolenia wskazują na jego efektywność
Porada nr 11: Dlaczego większość scenek sprzedażowych na szkoleniu nie uczy
Porada nr 12: Jak przygotować uczestników do ćwiczeń z kamerą
Porada nr 13: Jak zestresować uczestników – czyli co to są procedury publiczne
Porada nr 14: Jak nie stresować uczestnika, czyli co to są procedury bezpieczne
Porada nr 15: Czym jest nauczanie oparte na mechanizmach funkcjonowania mózgu
Porada nr 16: Jak właściwie operować przykładami w szkoleniach
Porada nr 17: Kiedy przykłady szkodzą szkoleniu
Porada nr 18: Jak szybko „podkręcić” zaangażowanie uczestników korzystając z przykładów
Porada nr 19: Jedno zdjęcie jest warte tysiąca słów – czy jednak naprawdę
Porada nr 20: Jak efektywnie ilustrować prezentacje
Porada nr 21: Jak rozpoznać trzy style uczenia uczestników — słuchowców, wzrokowców i kinestetyków
Porada nr 22: Kiedy na szkoleniu korzystać z symulacji i case study
Porada nr 23: Jak przez 2 godziny wprowadzić i przećwiczyć nowe treści w cyklu Kolba
Porada nr 24: Co to takiego styl prezentacyjny w nauczaniu
Porada nr 25: Co to są tzw. ćwiczenia wprowadzające
Porada nr 26: Co powinieneś wiedzieć o etapach uczenia
Porada nr 27: Jak opracować schemat badania potrzeb szkoleniowych
Porada nr 28: Jakie są pułapki wykorzystania potencjału rozwojowego informacji zwrotnych
Porada nr 29: Jak przeprowadzić sesję grupowych informacji zwrotnych
Porada nr 30: Jak przygotować wykład
Porada nr 31: Jakie reguły zapamiętywania pomogą stworzyć atrakcyjny wykład i prezentację
Porada nr 32: Jakie są plusy i minusy dyskutowania
Porada nr 33: Jak uporządkować dyskusję i stworzyć sprzyjające warunki uczestnikom
Porada nr 34: Co to jest perswazja narracyjna w pracy trenera
Porada nr 35: Jak skonstruować prezentację perswazyjną na bazie storytellingu
Porada nr 36: O czym opowiadać w prezentacji perswazyjnej na bazie storytellingu
Porada nr 37: Jak zaczynać prezentację opartą na perswazji narracyjnej
Porada nr 38: Jak wywołać sytuację trudną dyskusją
Porada nr 39: Jak zaangażować wszystkich do pracy
Porada nr 40: Po co wykorzystywać metafory na szkoleniach
Zapisz się na mailing- #PRZEDSZKOLENIEM
Co dwa dni
Czytaj emaila z tytułem [PORADA NR].
Porada 1 - Leci od razu już po zapisie.
Prowadzący - Jacek Wolniewicz
Ponad 20 lat doświadczeń w szkoleniach sprzedażowych , menedżerskich i budowania kompetencji trenerskich. Uczę, jak uczyć i jak zarabiać na kursach i szkoleniach online. Bez kłamstw i złotych gór. Tylko na sprawdzonej wiedzy. Szkolę od lat 90 tych. Jestem absolwentem najlepszych szkół train the trainer i coachingu w Polsce.
W 2016 przeniosłem z sukcesem swoje szkolenia, kursy i stacjonarną szkołę trenerów biznesu i sprzedaży Master Teacher całkowicie do online.
©akademiatrenera.online |© jacekwolniewicz.pl | Master Teacher – Jacek Wolniewicz |52-122 Wrocław Aleja Róż 10/2 | NIP 8942442179 | Polityka Prywatności · Regulamin zakupów
© All Rights Reserved Jacek Wolniewicz 2010-2023