Oferta [Przedsprzedaż VIP] już wygasła, ale nadal można skorzystać z rabatu...

arrow

PREMIERA NOWEGO MERYTORYCZNEGO #KURSOEBOOKA

Przygotowany jako praktyczna pomoc dla Ciebie jeżeli chcesz zacząć prowadzić szkolenia i kursy online, ale -  nie jesteś znaną osobą, nie masz wypasionych profilów w social mediach, wielotysięcznych list potencjalnych klientów, a wizja spraw technicznych i ryzyka kosztów przyprawia o drgawki.

"Jak Stworzyć Pierwszy Kurs Online I Od Razu Pozyskać 50, 100, 200 I Więcej Płacących Kursantów?"

arrow

PLAN:

ZROBIĆ I SPRZEDAĆ  PIERWSZY KURS ONLINE BEZ ANGAŻOWANIA DUŻYCH PIENIĘDZY I ŚRODKÓW!

Oto kompletny schemat działań zawarty w moim nowym #kursoebook-u

10 punktów, które omawiam w #kursoebooku

 

  1. Określanie swojego tematu /obszaru tematycznego dla oferty.
  2. Budowanie swojego spójnego wizerunku w sieci – tak by osoba, która na Ciebie trafi, od razu rozumiała, kim jesteś, w czym pomagasz, komu pomagasz, za pomocą czego, jakie efekty gwarantujesz.
  3. Budowanie szumu medialnego wokół siebie i tematyki - „buzz” – po to, by ściągnąć uwagę osób potencjalnie zainteresowanych.
  4. Wykorzystanie techniki budowania listy mailowej metodą  tzw. lead magnet -u
  5. Odpytanie  osób ze swojej listy mailingowej o opinie na temat pomysłu na produkt, np. kurs online.
  6. Stworzenie celów edukacyjnych kursu, draft-u scenariusza pilotażowego kursu, wybór odpowiedniej struktury i zakresu lekcji.
  7. Zaprojektowanie założeń biznesowych – np.określenie cen, minimów sprzedażowych, liczby  uczestników kursu pilotażowego.
  8. Podgrzewanie uwagi osób z listy, stworzenie strony ofertowej (fake door) z opisem przyszłego kursu i zasady otwierania tzw, "okna sprzedażowego".
  9. Zasady produkcji fizycznych lekcji kursu i refinansowanie produkcji z przeprowadzonej przedsprzedaży.
  10. Zasady prowadzenia kursu pilotażowego i zebrania opinii o wersji pilotażowej, a także  ustalenie wytycznych do stworzenie wersji ostatecznej kursu.

NAJLEPSZĄ WIEDZA NA START W GOTOWYM SCHEMACIE


Przetestowana i stosowana

Co w środku?

arrow
  • WPROWADZENIE DO KURSÓW ONLINE

    Potencjał zarabiania na cyfrowych produktach edukacyjnych

    Twoje zasoby i możliwości, żeby stworzyć kurs online

    Pięć dowodów dla niedowiarków, że kursy i szkolenia online to pewny biznes

    Cztery pomocne i praktyczne struktury budowania kursów online

    Co jest podstawą wzbudzania zainteresowania Twoim kursem?

    Scenariusz kursu online – uwaga,  to nie jest po prostu „agenda”

    Podstawy wyceny ofert edukacyjnych online

    Odwrócony marketing – podstawa sukcesu Twojego pierwszego produktu

    Idea – Minimum Viable Product– też możesz działać jak Facebook i Instagram

    Najpoważniejsze błędy początkujących

  • METODA PILOTAŻOWEGO KURSU ONLINE -PODSTAWY

    Założenia metody pilotażowej

    Czym jest technika fake door 

    Niezbędnik na start (technika, środki, oprogramowanie)

    Case Study – Akademia Kursów Online 1.0

    Schemat 10 kroków metody pilotażowej

    Błędy początkujących

  • METODA PILOTAŻOWEGO KURSU ONLINE - SCHEMAT

    Określenie tematyki swoich przyszłych kursów/szkoleń online (zadanie)

    Zbudowanie medialnej wizytówki informującej, kim jesteś, w czym i komu pomagasz (zadanie)

    Szybkie sposoby na poprawienie spójności informacji o sobie i swoich ofertach w sieci (zadanie)

    Szybkie tworzenie szumu medialnego – zainteresowania Tobą i Twoją ofertą w mediach społecznościowych dzięki live i wideo

    Jak ściągnąć anonimowych widzów na Twoją  listę mailingową – technika lead magnet(zadania)

    Wybór programu do obsługi Twojej listy mailingowej

    Wykorzystanie ankiety, żeby sprawdzić pomysł na Twój kurs / produkt online (zadania)

    Wybór celów, struktury i zbudowanie draftu scenariusza przyszłego kursu (zadania)

    Wycena, liczba kursantów, wielkość sprzedaży i inne założenia biznesowe (zadanie)

    Sekwencja mailowa budująca kampanię przedsprzedażową (zadanie)

    Budowanie oferty fake door (zadanie)

    Przykłady dodatkowych akcji wspomagających kampanię przedsprzedażową

    Otwarcie okna sprzedażowego i ustawienie przyjmowania płatności (zadanie)

    Sekwencja mailowa w trakcie okna sprzedażowego (gotowiec)

    Harmonogramy prac w kampanii pilotażowej fake door (gotowiec)

  • O CZYM JESZCZE WARTO WIEDZIEĆ?

    Prosty schemat produkcji i publikacji lekcji kursu (przykłady)

    Zasady prowadzenia kursu z Twoim udziałem, jako autora i nauczyciela (przykłady)

    O co pytać osoby ze swojej listy mailingowej w trakcie przedsprzedaży, w trakcie sprzedaży, po zakończeniu sprzedaży (przykłady)

    Grupa na Facebooku jako miejsce do aktywizacji kursantów (przykłady)

Szyfrowane i bezpieczne płatności obsługują PayU i PayPal

 RUSZ Z PRACĄ NAD


WŁASNYM


KURSEM ONLINE


JESZCZE W TE WAKACJE

Nazywam się Jacek Wolniewicz. Nauczę Cię jak zamienić Twoją wiedzę na pieniądze, bo twoja wiedza, to twój biznes.
Uczę właścicieli firm, nauczycieli, coachów, szkoleniowców i ludzi przedsiębiorczych zarabiania na własnej wiedzy poprzez  projektowanie, prowadzenie, sprzedaż szkoleń stacjonarnych i w wersji online. Jestem przedsiębiorcą, długoletnim trenerem zarządzania, konsultantem rozwojowym i mentorem dla setek osób, które uczą dorosłych.


© 2016-2019 akademiatrenera.online |© jacekwolniewicz.pl |kursyonline.guru | ©Master Teacher - Jacek Wolniewicz |52-122 Wrocław Aleja Róż 10/2 | NIP 8942442179

 All Rights Reserved· Polityka Prywatności · Regulamin zakupów