ZAWARTOŚĆ LEKCJI wideo
Jak wykorzystać webinar do edukacji i działań sprzedażowych
Wbrew pozorom, widzowie nie koniecznie przychodzą po wiedzę, a częściej po :kopa motywującewgo " do działania. Zobacz jak to wykorzystać,
Jak zapewnić frekwencję na webinarze
To, że się zapiszą, to nie znaczy , że przyjdą. Jeśli nie zrobisz paru rzeczy, to na 100 zapisanych przyjdzie 8 osób. Gwarantuję, że tego nie chcesz chcesz tak zostawić?
Poznaj 9 prostych i bardzo skutecznych metod aktywizowania uczestników webinarów
Naprawdę te proste techniki wystarczą. Możesz je wykorzystać też podczas szkoleń online
Jak motywować uczestników do zakupu
Święty Graal sprzedawców. No cóż, ale prawda jest taka, że jeśli nic będziesz kazać robić, to nikt się nie domyśli, że ma kupić.
Oto gotowy scenariusz - matryca webinaru - do części edukacyjnej i części sprzedażowej
Co tu pisać... bierzesz ten schemat i rozpisujesz wg instrukcji, a potem ćwiczysz, żeby nie być drętwa/drętwy :)
Jak nienachalnie przejść z części merytorycznej do części ofertowej
Oooo . to jest duży problem dla wielu osób. Bo przecież najpierw każą imi dawać wartość, a potem żądać zapłaty Jak to? No to zobacz aikido sprzedażowe, Gwarantuję, że nawet Ci nie skoczy ciśnienie.
To się może przydać nie tylko na webinarze- Technika perswazyjna ELM
Świetne wskazówki. Metoda zbadana i potwierdzona. Zobacz jak nie robić show dla show, a wykorzystać dwa tory przetwarzania informacji do pomocy w sprzedawaniu,.
Przydatna truktura prezentacji na webinar o której często zapominamy
prezka, prezka, ech... Przypomnę ci jak to zrobić naprawdę bez konieczności doktoryzowania się z prezentacji na TED-y
Oto zestaw najlepszych formuł na otwarcie webinaru - tzw."openery"
Jak zacząć webinar? Od początku :) Ale początki możesz mieć gotowe - oto one.


