Jacek Wolniewicz
Autor kursu
Założę się, że nie uwierzysz od razu , że tylko 20 minut rozmowy wystarczy, żeby dokonać sprzedaży drogiego kursu, szkolenia, programu coachingowego lub pakietu konsultacyjnego.
A jeszcze bardziej podejrzane będzie, jeżeli powiem , że to wszystko możesz osiągnąć w sytuacji, gdy nie masz rozpoznawalnej marki, popularnego bloga lub masywnej listy mailowej.
Rozumiem Twoją rezerwę, ale jeżeli pracujesz f2f z ludźmi, to zapewne zgodzisz się że nic tak szybko nie zbuduje zaufania klienta i zachęci do skorzystania z całej Twojej oferty , jak po prostu umożliwienie z korzystania z próbki Twoich usług. Tego nie zastąpi żadna kampania reklamowa. To się nazywa testimonial.
Jednak taki testimonial działa najlepiej w naszej branży najlepiej , jeżeli jest dopasowany do INDYWIDULANYCH problemów danej osoby.
Taka indywidualizacja, to jednak duży problem logistyczny i potężnie pożera nasze zasoby umysłowe.
Z każdym człowiekiem pogadać o jego SPECYFICZNYM problemie mnie wyczerpywało mega potężnie.
Z tym problemem poradziłem sobie dopiero wtedy, gdy wszedłem do online. Po prostu zacząłem tworzyć programy tematyczne na których zjawili się ludzie z podobnymi problemami.
Gdy zapraszam ich na pierwsze konsultacje i podczas nich zaczynałem sprzedawać kontynuację sesji lub zapraszać do innych programów nie tylko miałem od 40-80% skuteczności, ale miałem przed sobą osoby z podobnymi problemami. To powodowało, że wreszcie mogłem złapać oddech, ustandaryzować proces i zapewnić powtarzalność pozyskiwania klientów.
I opis tego, jak to robię, gdy sprzedaję programy coachingowe 1:1, konsultacje lub mastermindowe programy grupowe od 3000 zł -20.000 zł - znajdziesz w tym mini kursie.
Okazało się, że nie tylko ja mam problem z organizacją stałych zleceń na programy coachingowe i konsultacyjne.
Ten sam problem wyszedł od grupy coachów, którzy na moim mentoringu o budowaniu firmy szkoleniowej online zgłaszali dodatkowe problemy:
Zauważyłem, że te problemy są głównie wynikiem braku wiedzy o tym, jak naprawdę może wyglądać działalność w branży rozwojowej online.
Wiele osób nie wiedziało też, jak zainicjować na szerszą skalę sytuacje w których klienci sami mają się do nas zgłosić.
Brakowało strategii i jasnych schematów, które połaczą nas z najłatwiejszym procesem sprzedaży ( której z resztą nikt nie lubi. Ja też).
Po analizie powstał mocno esencjonalny i instruktażowy program, którego założeniem jest:
Przedsiębiorca i Trener Biznesu i konsultant
Od lat 90 tych związany ze szkoleniami oraz branżami produkcji TV i reklamową
Od 2016 szkolenia i firma szkoleniowa tylko online
Cztery lata temu przeniósł z sukcesem swoją stacjonarną szkołę trenerów biznesu i sprzedaży Master Teacher do online. Dzisiaj ma w sprzedaży 45 własnych kursów i szkoleń online, programy mentoringowe online i ponad 600 Webinarów na koncie. 8000 kursantów. Uczy innych pasjonatów biznesów opartych na wiedzy, jak na nich zarabiać w Internecie
Uczył menedżerów, handlowców i trenerów m.in z:
Millennium TFI, 4F, Raiffeisen Bank Polska, Millennium Bank, SAF, Maspex O/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, Millenium Leasing, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, Rainbow Tour, Santander, Credit Agricole, BZ WBK, Rainbow Tour, EFL, WARTA, Drogerie dm… I ponad 53000 osób na webinarach.
Jacek Wolniewicz
Autor kursu
| © https://akademiatrenera.online |© https://jacekwolniewicz.pl | https://kursyonline.guru | ©Master Teacher - Jacek Wolniewicz |52-122 Wrocław Aleja Róż 10/2 | NIP 8942442179 ©2010-2018 All Rights Reserved · Polityka Prywatności · Regulamin zakupów