Tematyka lekcji
* Lejek marketingowy – Twoja podstawowa mapa drogowa przy tworzeniu oferty produktów edukacyjnych.
* Twoja marka, czyli, jak chcesz być postrzegana/ny w Internecie?
* Jak i gdzie mówić o sobie w internecie?
* Kim jest i gdzie jest Twój potencjalny klient?
* PERSONA. Obraz Twojego idealnego klienta.
* Jak wykorzystać technikę wydarzeń live do budowania społeczności?
* Live w sieciach społecznościowych, czy zamknięty webinar? Co, gdzie i kiedy stosować?
* Ustawienie transmisji live w przyjaznej aplikacji zewnętrznej – Streamyard.
* Wytyczne techniczne do dobrego prowadzenia live-ów.
*Skrypt uniwersalnego scenariusza na webinar i live, które uczą i pomagają sprzedawać.
*Budowanie list mailowych przyszłych klientów metodą lead magnet.
* Niezbędnik narzędziowy do pracy metodą lead magnet.
* Tworzenie banku pomysłów na tematykę kursów kreatywną techniką meta planu.
* Jak prosto nagrywać materiały wideo do kursu i kampanii promocyjnej bez specjalistycznych umiejętności.
* Wszystko o landing page – specjalistycznych stronach www służących do kontaktu z Twoim klientem.
* Jak prosto zaprojektować stronę typu landing page, bez umiejętności informatycznych?
* Technika AIDA pomagająca pisać dobre nagłówki i oferty .
* Jak napisać dobre wezwanie do działania tzw.Call To Action (CTA).
* Jak kupić domenę, miejsce na strony www, założyć dodatkowe adresy mailowe?
* Budowanie stron www – WordPress i wtyczki do łatwego budowania stron dla osób bez wiedzy informatycznej.
* Program do mailingu Getresponse. Pełna instrukcja obsługi dobrego programu do zarządzania mailami, prowadzenia webinarów i tworzenia stron landing page.
* Mailer Lite – alternatywa do Getresponse. Dobry i tani program do tworzenia list mailowych na początek.
* Zasady projektowanie treści w kursach online.
* Badanie rynku – Techniki ankietowania i miejsca publikowania ankiet.
* Nauka tworzenia ankiet pod kursy online.
*Trzy style układania treści i strategii w kursie.
* Ile i jakich treści użyć w lekcjach kursów online?
*Zasady uczenia się osób dorosłych w kursach online.
*Poziomy zaawansowania treści – jak je wybrać do danego kursu online?
*Uczenie pamięciowe w kursach online.
* Czynniki motywacji do kończenia kursów – jak o nie zadbać?
* Jak wykorzystać Webinar do zapisów pierwszych kursantów – tutorial webinarowej kampanii sprzedażowej.
* Jak napisać scenariusz do Webinaru sprzedażowego?
* Jak prowadzić Webinar sprzedażowy?
* Co wysyłać uczestnikom przed i po Webinarze?
* Jak zapisywać uczestników na drogie produkty edukacyjne? Taktyka konsultacji.
* Jak zapisywać kursantów za pomocą listy mailowej? Taktyka „12 maili”.
* Narzędzia ułatwiające budowanie stron niezbędnych w publikacji i promocji kursów online.
* Jak zrobić prosta automatyzację sprzedażową?
* Jak korzystać z bramek płatności typu Pay, Dot-Pay, Pay-Pal, Przelewy24?
* Jak podpiąć płatności i kursu w przedsprzedaży?
* Jaką formę nagrania lekcji wybrać?
* Jak zrobić nagranie prezentacji z lektorem i efektami specjalnymi?
* Jak nagrać siebie w warunkach domowego studia?
* Jak łatwo zmontować nagranie wideo i za pomocą jakich programów?
* Niezbędnik sprzętowy na start.
* Gdzie publikować lekcje i cały kurs?
* Platformy komercyjne do kursów i szkoleń – jak wybrać?
* Najważniejsze funkcje platform do kursów, których nie warto pomijać.
I wiele więcej.