Jak robić świetne webinary i pozyskiwać nowych klientów

Wiem, jak pomóc. Przygotowałem i poprowadziłem prawie 600 webinarów.

Odtwórz wideo
  • Masz więcej niż 35 lat? 
  • Jesteś trenerem biznesu, rozwoju osobistego, coachem lub twórcą kursów online, który rzucił lub właśnie rzuca sztywne ramy korpo-biznesu i przeszedł na swoje?
  • Prowadziłeś/łaś już przynajmniej trzy publiczne webinary?
  • Działasz lub chcesz zacząć działać w branży szkoleniowej na własny rachunek
  • Chcesz pozyskiwać klientów na swoje płatne szkolenia, kursy, programy coachingowe lub mentoringowe? 
  • Próbowałeś/łaś pozyskiwać klientów pokazując na webinarach swoje oferty, ale efekty były marne i nie takich wyników oczekujesz? 
  • Gubisz się w natłoku porad, materiałów i tutoriali i właściwie nie wiesz już w co wierzyć i jak skutecznie zaprezentować ofertę na webinarze? 
  • Myśl o aktywnym sprzedawaniu Cię przeraża?

OTO co przygotowałem na taką sytuację

Jeżeli chociaż jedno pytanie dotyczy ciebie i chcesz to zmienić, to wkrótce rusza kohortowy kurs online – na żywo z trenerem – „Edu – Webinar marketing”.

Pod okiem doświadczonego trenera i mentora, w kameralnej grupie i w ciągu 4 tygodni opracujesz i wdrożysz swój indywidualny plan działań pro sprzedażowych na webinarach.

Sam przechodziłem 6 lat temu przez podobne problemy, gdy podjąłem decyzję o przeniesieniu mojego butiku szkoleniowego do online. Wtedy byłem przed „pięćdziesiątką'”na karku.

I udało się. Ale nie przez przypadek. Webinary odegrały (dalej tak jest) kluczową rolę w pozyskiwaniu klientów na szkolenia i kursy.

Pozyskiwanie klientów, na webinarach jest bardzo skuteczne. Wymaga jednak nie tylko dawania samych wartościowych treści, ale wdrożenia odpowiednich (często banalnie prostych) strategii i instrukcji, które powiążą merytorykę z potrzebami uczestników, zamieniając ich w klientów. Elegancko, nienachalnie, ale skutecznie.

Tego się trzeba po prostu nauczyć, bo miliony ludzi sprzedają online i nie ma w tym niczego mistycznego. To nie są żadni „urodzeni sprzedawcy”. Nauczyli się tego.

Dlatego powstał ten kurs.

Nie jest to kurs z wideo lekcjami, ale kurs grupowy na żywo – online, ale symulujący szkolenie offline. 

Idea kursu. Poznać i przećwiczyć zasady dzielenia treści merytorycznych i sprzedażowych, zbudować lekkie prezentacje i oferty na webinarach, wdrożyć techniki sprzedaży bezpośredniej i pośredniej i przekonać się, że to nie boli, ale potrafi dać lepszy poziom życia. 

Kurs od dojrzałego mentora dla dojrzałych osób.

POZNAJ NOWY kURS ONLINE edu -webinar marketing

Kurs kohortowy – prowadzony na żywo i dedykowany osobom z branży edukacyjnej. 

Dla prowadzących szkolenia, warsztaty, coachingi, programy mentoringowe, kursy off i online.

Cele kursu

Mam dużo wiedzy i dzielę się nią, ale mało z tego mam sprzedaży.

Wierzę, że dobry produkt obroni się sam, ale wciąż jest mało klientów.

Staram się tworzyć wartościowe treści, co zajmuje mi dużo czasu i nie przekłada się na płacących klientów.

Drogie szkolenia i kursy wymagają przecież mnóstwa pieniędzy na dodatkową promocję.

 Ludzie chcą tylko darmowej wiedzy, ale nie chcą kupować ode mnie. Wydaje i się, że w Internecie jest już wszystko.

Wiem, że sprzedaż to podstawa, ale nie potrafię się przełamać na forum.

Znam i stosuję zasady mądrego dzielenia treści na płatne i bezpłatne.

Potrafię moich obserwatorów i widzów zmotywować do stania się klientami.

Wiem, jak ułatwić sobie tworzenie wartościowych treści i przyspieszyć budowanie relacji zakupowych na webinarze.

Potrafię maksymalnie wykorzystać bezpłatne metody do promocji moich kursów lub szkoleń, ponieważ znam mechanizmy promocji.

Potrafię wskazać korzyści z zakupu mojego kursu czy szkolenia tak, aby inni je kupowali. Znam najczęstsze obiekcje i potrafię sobie z nimi poradzić.

Potrafię w sposób nienachalny i naturalny zachęcić do zakupów, ponieważ nauczyłem się tego pod okiem mentora w bezpiecznej grupie. 

4 tygodniowy cykl zajęć live.
Szczegółowy plan znajdziesz niżej

Czego się nauczysz?

TYDZIEŃ 1

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY. DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ?

Poznajesz fundamenty sprzedaży.

Procesy  podejmowania decyzji przez klientów,  żeby wiedzieć, jak dostosowywać potem  ofertę do każdej sytuacji, branży i klienta.

Dowiesz się, co stoi za motywacją uczestników do zakupów  i jak ją podsycić.

TYDZIEŃ 3

PISANIE OFERT I PREZENTACJA OFERT

Poznasz zasadę pracy z ze slajdami i grafikami przyjaznymi dla umysłu widza.

Zaprojektujesz slajdy do webinaru, promocyjnego i merytorycznego, oferty głównej, bonusów, zasad tzw. stackowania - budowania wartości w umysłach odbiorców.  

Otrzymasz wskazówki do radzenia sobie z obiekcjami klientów, a także narzędzia do wizualizowania ofert i produktów. (pudełka, okładki książek, ebooków etc

Poznasz zasady prezentowania cen. 

Przygotujesz CTA

TYDZIEŃ 2

MERYTORYKA I SPRZEDAŻ. ILE TREŚCI I CZASU

Poznasz 5 punktów scenariusza dobrego webinaru łączącego merytorykę ze sprzedażą.

Ustalisz proporcje treści. Poznasz zasadę BRIDGE.

Napiszesz scenariusze dla części merytorycznej i sprzedażowej. Przećwiczysz łączniki i przejścia z merytoryki do sprzedaży.

TYDZIEŃ 4

KAMERA, STRES, MARKA OSOBISTA

Popracujesz nad komfortem prowadzenia webinaru.

Od wskazówek technicznych, ustawiania kadrów, do zasad budowania swojego wizerunku przed kamerą, metodami zachowania się podczas sesji Q&A,  pracy z czatem i innymi "przydasiami".

Poznasz zasady autoprezentacji, "openery" - czyli techniki ciekawego rozpoczynania webinaru.

Poznasz praktyczny storyteling przydatny w komunikacji perswazyjnej.

Stworzysz plan webinarów wspierających budowanie marki osobistej i Twoją pozycję specjalisty/eksperta.

BONUSY

1. Audyt Twojego nagrania z Webinaru (pierwsze 5 osób kupujących bilet w przedsprzedaży)

2. Kalkulator opłacalności webinaru.

3. Pełna instrukcja budowania listy mailowej za pomocą webinaru.

4. Schematu opis metody R.O.R służącej do podnoszenia motywacji do przyjścia na webinar.

5. Pełny schemat mailowej kampanii sprzedażowej wspomagającej webinar.

6. Zasady wyboru treści dla strategii cyklicznych webinarów /live'ów

7. Przydatna lista kontrolna do przygotowywania i planowania webinarów, żeby uniknąć problemów organizacyjnych i technicznych podczas transmisji 

8. ProTipy - jak tworzyć animowane prezentacje. Jak wykorzystać tzw, kamery wurtualne.

Organizacja zajęć

1

  • WARSZTATY I WYKŁADY
    Spotykamy się 4x -  raz w tygodniu w czwartki od 19:00-21:30 na zajęciach warsztatowo- wykładowych. (miejsce- moja platforma Live Webinar i ZOOM)

2

  • SESJE WSPARCIA, Q&A I INFORMACJI ZWROTNYCH
    Spotykamy się 5x - raz w tygodniu w poniedziałki o 19-21:30 na specjalnych sesjach live (miejsce - ZOOM lub GoogleMeet)

3

  • ZADANIA I DODATKI
    W trakcie kursu dostaniesz zadania do wykonania i udostępnię dodatkowe tematyczne materiały wideo i pdf z mojej biblioteki kursów.

4

  • FORUM WSPARCIA
    Przez cały kurs i potem przez pół roku, będzie aktywne forum dyskusyjne.  Intymny tryb poza Facebookiem.  (miejsce Slack lub Discord)

5

  • AUDYT TWOJEGO WEBINARU
    Dla pierwszych 5 osób kupujących kurs w przedsprzedaży - pełny audyt nagrania z webinaru

KILKA SŁÓW OD MOICH KLIENTÓW I PRZYJACIÓŁ O SPRZEDAWANIU, METODACH, BOLĄCZKACH I SUKCESACH...

Emilia jest wysoko wykwalifikowanym menedżerem. Jakiś czas temu z moją pomocą weszła ze swoimi konsultacjami, kursami i szkoleniami do online. 

Niedawno przeprowadziła bardzo skuteczną sprzedażowo i bez kosztową kampanię zapisów do swojego programu.

Metodą, którą stosuję od lat i którą poznasz też w tym kursie 

W wideo dzieli się wiedzą o rynku online, z przekonaniami o sprzedawaniu, a od 4’38 sek o organizacji, przebiegu i wynikach kampanii zapisów kursantów w 14 dni za ponad 30.000 zł

O mitach podejścia do sprzedaży. rozmawiam z Patrykiem Jasińskim. Patryk mówi o sobie – …”jestem po prostu praktykiem sprzedaży…” Porozmawialiśmy o obiekcjach klientów o kilku mitach, które powielamy i niepotrzebnie obcinamy sobie szanse nas pozyskanie klientów

Webinar, to nie tylko szkolenie- to też potężne narzędzie do autopromocji. 

Jednak dawanie samej wartości raczej nie wystarczy, żeby Twój widz domyślił się, że może od Ciebie coś kupić. Potrzebuje impulsu do działania. Jasnego i wprost. 

Tym impulsem będzie odpowiednio przygotowana cześć promocyjno-sprzedażowa na Twoim webinarze. Niestety. To jest często bariera nie do przeskoczenia dla wielu osób. 

ZAPRASZAM NA KURS OSOBY, KTÓRE:

  • Nie lubią lub nie potrafią publicznie, przed kamerą i wprost proponować zakupu swoich usług
  • Obawiają się, że publiczne zachęcanie do zakupu na webinarze wpłynie negatywnie na ich wizerunek.
  • Próbowały to robić, ale efekty były mizerne.
  • Nie wiedzą, jak zacząć, żeby nie wypaść fatalnie przed publicznością i przed sobą

KTO ZA TYM STOI?
PROWADZĄCY
JACEK WOLNIEWICZ

Zanim wszedłem do online, szkoliłem handlowców, menedżerów, pracowników HR, trenerów z takich firm jak:

 Millennium TFI, 4F, Raiffeisen Bank Polska, Millennium Bank, SAF, Maspex O/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, Millenium Leasing, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, Rainbow Tour, Santander, Credit Agricole, BZ WBK, Rainbow Tour, EFL, WARTA… I Ponad 53000 osób w darmowych webinarach.

Uczę, jak uczyć i jak zarabiać na kursach i szkoleniach online. 

Bez kłamstw i złotych gór. Tylko na sprawdzonej wiedzy. Szkolę od lat 90 tych. Absolwent wszystkich edycji szkół train the trainer -Moderator Wrocław.

W 2016 przeniosłem  z sukcesem swoją stacjonarną szkołę trenerów biznesu i sprzedaży Master Teacher całkowicie do online. Tak się zaczęła wolność pracy online.

Zanim przeszedłem do online zostawiłem za sobą…

*Ponad 2000 sesji coachingowych i doradczych,

*Ponad 7500 godzin szkoleń z grupami,

*Ponad 2000 godzin sesji Training on The Job,

*Ponad 600 godzin pracy z zespołami Call i Contact Center, 

*Ponad 2000 godzin sesji Action Learning i coachingu menedżerskiego

*432 certyfikowanych przeze mnie trenerów, coachów biznesu i sprzedaży.

Dzisiaj mam w sprzedaży 35 własnych kursów i szkoleń online plus programy mentoringowe online. 

Poprowadziłem już 590 Webinarów.  Na koncie mam ponad 7000 kursantów. Nie sprzedaję samej wiedzy. Daję zawsze moje długoletnie doświadczenia i wsparcie. 

jak MOŻESZ DOŁĄCZYĆ DO KURSU?

Kurs startuje 10 marca.

Zapisanie na kurs w opcji Webinar VIP odbywa się w tej chwili TYLKO przez wstępną rozmowę rekrutacyjną. Po rozmowie wspólnie podejmiemy decyzję, czy kurs jest dla Ciebie. Zależy mi utworzeniu grupy osób zdecydowanych na wdrożenie, a nie tylko na "przerobienie" kursu. Żeby aplikować do Webinar Master i Webinar VIP Wybierz z poniższego kalendarza termin bezpłatnej 30 minutowej rozmowy. Porozmawiamy o Twoich wyzwaniach webinarowych,

DOSTĘPNE PAKIETY inauguracyjne

Startup

Jeśli preferujesz naukę w swoim tempie
SPRZEDAŻ ZAMKNIĘTA
  • 10 lekcji VOD
  • 4 zapisy wideo ze szkoleń grupowych
  • 5 zapisów wideo z Sesji Q&A
  • Dodatkowe materiały wideo i pdf
  • Forum wsparcia
  • 3 miesiące wsparcia mailowego po kursie
  • Gotowe maile kampanii po webinarze
  • Tutorial budowania listy mailingowej
  • Schemat metody przypomnień -R.O.R
  • Check lista technicznego startu webinaru
  • Audyt webinaru przed i po kursie
  • Kalkulator opłacalności webinaru
  • Lekcje udostępniane są od 10 marca

Webinar Master

18 miejsc - grupowa nauka z mentorem
SPRZEDAŻ ZAMKNIĘTA
  • 4 grupowe szkolenia live na ZOOM
  • 5 grupowych Sesji Q&A
  • Materiały VOD z pakietu Startup
  • Forum wsparcia
  • 3 miesiące wsparcia mailowego po kursie
  • Gotowe maile kampanii po webinarze
  • Tutorial budowania listy mailingowej
  • Schemat metody przypomnień -R.O.R
  • Check lista technicznego startu webinaru
  • Audyt webinaru przed kursem (5 osób)
  • Kalkulator opłacalności webinaru

Webinar VIP

3 miejsca - nauka grupowa + 1:1
SPRZEDAŻ ZAMKNIĘTA
  • 5 godzin konsultacji 1:1
  • 4 grupowe szkolenia live na ZOOM
  • 5 grupowych Sesji Q&A
  • Materiały VOD z pakietu Startup
  • Forum wsparcia
  • 3 miesiące wsparcia po kursie
  • Gotowe maile kampanii po webinarze
  • Tutorial budowania listy mailingowej
  • Schemat metody przypomnień -R.O.R
  • Check lista technicznego startu webinaru
  • Audyt webinaru przed i po kursie
  • Kalkulator opłacalności webinaru

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Kurs startuje 10 marca. Od tego dnia będą też udostępnione materiały w pakiecie Startup. 

Tak. Jednak oczekuję od Ciebie minimum znajomości technicznych dotyczących obsługi przynajmniej jednej z tych platform: MS Teams, Click Meeting, LiveWebinar, ZOOM, GoogleMeet. chodzi po prostu o to, żebyśmy nie tracili czasu na podstawy techniczne, a raczej wymienili się doświadczeniami i protipami.

W zależności od wybranego pakietu - masz pełny lub ograniczony dostęp do mnie i do całej grupy kursantów. Ideą jest dodatkowa nieskrępowana wymiana wiedzy pomiędzy kursantami. Pakiety droższe zawierają więcej moich konsultacji i dostępności.

Główne zajęcia będą prowadzone w stałym pokoju webinarowym na mojej platformie. Spotkania w trybie 1:1 i formuły dyskusyjne na ZOOM lub Wonder. Jeżeli guma będzie chciał korzystać z innych narzędzi, to dostosuję się do potrzeb. Wszystkie linki będą udostępnione mailem i na platformie ( Slack lub Discord) Instrukcje przekażę.

Tak. prze oficjalnym pierwszym warsztatem, spotkamy się na na krótkiej sesji on-boardingowej. Poznamy się, przekażę detale i wysłucham dodatkowych sugestii. Ideą jest, żeby każdy kursant przyszedł na pierwsze zajęcia od razu gotowy do nauki.

Szczerze? Nic nie musisz, ale nie widzę sensu w zajęciach jeżeli liczysz na nagrania. To za mało. Oczywiście nagrania. będą i w sytuacjach awaryjnych się przydadzą. jednak zachęcam do przejścia ze mną kursu w formule live

Część dodatkowych materiałów będzie umieszczana w mojej platformie e-learningowej. Będą to dodatkowe lekcje wideo, pliki PDF, a czasami audio. Wszystko może też zapisać u siebie

Podstawowy do komunikacji z Internetem i do prowadzenia video-call. Rekomenduję korzystać z laptopa ( nie smartfona), posiadać dostęp do mikrofonu, kamery i stabilnego internetu. Ponieważ zajmujemy się webinarami i ich prowadzeniem, warto przemyśleć o pokazać swój setup sprzętu, ponieważ  będzie okazja do otrzymania cennych wskazówek technicznych

Płatności dokonujesz z poziomu tej strony przez bramkę płatności PayU,  Przelewy24 lub Stripe, lub przelewem po ustaleniu tego ze mną. Korzystając z płatności PayU, Przelewy24 zostanie automatycznie wygenerowanie konto kursanta w moim panelu e-learningowym i od razu możesz wygenerować fakturę VAT. W przypadku Pakietów Master i VIP po  zaakceptowaniu Twojej kandydatury otrzymasz dane płatności.

© https://akademiatrenera.online |© https://jacekwolniewicz.pl | https://kursyonline.guru | ©Master Teacher – Jacek Wolniewicz |52-122 Wrocław Aleja Róż 10/2 | NIP 8942442179 ©2010-2022 | All Rights Reserved · Polityka Prywatności · Regulamin zakupów

TAK CHCĘ WIEDZIEĆ WIĘCEJ

Po wypełnieniu formularza przeniosę Państwa automatycznie na stronę z potwierdzeniem [no spam]

TAK CHCĘ 3 DARMOWE LEKCJE

Po wypełnieniu formularza przeniosę Państwa automatycznie na stronę z filmami. [no spam]