Akademia Kursów Online 2.0

Czyli, Jak Tworzyć Efektywne I Sprzedające Się Kursy i Szkolenia Online?

Zobacz, jak łatwo znajdziesz klientów, napiszesz program, stworzysz kurs do sprzedaży, dzięki metodzie Pilotażowego Kursu Online!

EDYCJA 2.0 BARDZIEJ INTERAKTYWNA! BARDZIEJ ZADANIOWA!

OSTATNI DZWONEK NA DOŁĄCZENIE -  STARTUJEMY Z NAUKĄ ZA...

arrow

Koniec z obawami o brak sprzedaży!

Koniec z obawami o technikę!

Koniec z obawami, czy "dam sobie radę"!

 

Witaj trenerze, coachu, nauczycielu, przedsiębiorco, a może po prostu pasjonacie uczenia.

Jeżeli chcesz zacząć ze swoim kursem, ale wciąż krążą Ci po głowie takie myśli, jak:

  • Nie wiem, jak zacząć?
  • Nie dam rady z techniką;
  • Mój temat się nie przebije na rynku, przecież w Internecie jest wszystko;
  • Napracuję się, wydam pieniądze, a potem nikt tego nie kupi;
  • Nie mam ... (bloga...strony www...fanpage...) i nie jestem nikim znanym;
  • Nie znam się na marketingu;
  • Nie znam się na sprzedawaniu;
  • Nie jestem nauczycielem, więc jak mogę uczyć innych?

To obiecuję, że osobiście Ci w pomogę pokonać, te obawy i ruszyć do przodu, dzięki metodzie Pilotażowego Kursu Online, którą również z sukcesem stosuję na co dzień.

 

 

Oto założenia tej metody

*Najpierw sprawdzisz, czy Twój pomysł ma jakiekolwiek szanse na rynku;

*Potem pokażesz się światu i zbudujesz grupę zainteresowanych Twoją tematyką;

*Potem z zainteresowanych stworzysz zaangażowanych w Twój pomysł przyszłych klientów znanych Ci z imienia i nazwiska, którzy powiedzą Ci co ich interesuje w Twoim temacie;

*W kolejnym kroku opracujesz scenariusz i program kursu, szkolenia, doradztwa online;

*Następnie ogłosisz zapisy i otworzysz przedsprzedaż;

*Gdy okaże się, że przedsprzedaż się udała dopiero wtedy wyprodukujesz fizycznie kurs, szkolenie (brutalnie mówiąc - za pieniądze z przedsprzedaży) i go udostępnisz;

*Następnie zbierasz opinie od grupy pilotażowej i na ich podstawie przygotowujesz wersję kursu do sprzedaży na szerszą skalę.

 

Widzisz? Niczego nie wymyślasz. Niczego nie zakładasz. Nie zgadujesz.

Nie potrzebujesz nawet dużych środków na start takiego pilotażu, a więc i ryzyko strat jest minimalne. Niczego nieetycznego tutaj nie ma. Masz program kursu, który testujesz w sprzedaży i potem wg tego go produkujesz.

 

Dzięki takiej procedurze eliminujesz wszystkie obawy wypisane na początku tego tekstu.
Jeżeli, to wciąż brzmi dla Ciebie abstrakcyjnie, to zobacz to:

 

 

 

Jak to działa w praktyce?

Oto kilka danych z przykładowych premier moich produktów

Przykład I.
Pierwsza edycja (i pierwszy mój poważny kurs online w ogóle) - E-Szkoła Trenerów Biznesu Master Teacher Edycja I w 2017 roku. 15.000 zł  w przedsprzedaży - przed nagraniem kursu. Cena kursu w przedsprzedaży od 576 zł - 799 zł). Poniesione koszty na premierę i produkcję kursu ok 7000 zł.

Przykład II.
Przedsprzedaż pierwszej pilotażowej edycji Akademii Kursów Online 1.0 w 2018. 37.000 zł w przedsprzedaży przed nagraniem kursu w całości. Cena kursu w zależności od wariantu: 590 zł, 1490 zł, 1690 zł i 3000zł. Poniesione koszty na kampanie 0 zł, na produkcję 3000 zł. Cała akcja przeprowadzona tylko mailingiem. Od pomysłu do zamknięcia przedsprzedaży 14 dni.

Przykład III.
Przedsprzedaż #Kursoebook-a "Jak stworzyć pierwszy kurs online i.…”. Sprzedanych 304 szt. przed zakończeniem składu i udostępnieniem pliku. Cena #kursoebooka- a od 79 do 89 zł.

arrow

PROGRAM AKADEMII KURSÓW ONLINE 2.0

Edycja 2019/2020

  • MIESIĄC 1. Niezbędne fundamenty Twojego sukcesu w świecie online

    Tematyka.

    W ciągu pierwszego miesiąca Akademii:

    Poznasz narzędzia, które za pozwalają sprawdzić, czy Twoja wymarzona tematyka ma szansę na rynku

    Poznasz narzędzia, które pomogą Ci dookreślić temat przyszłego kursu online.

    Nauczysz się korzystać za darmowego i  bardzo dobrego narzędzia online do sprawdzania popularności tematów w sieci, co pomoże Ci podejmować lepsze działania promocyjne.

    Weźmiesz udział w mini wyzwaniu w którym przygotujesz m.in swój najważniejszy komunikat reklamowy, który będzie przyciągał przyszłych klientów 24 godziny na dobę.

    Zbudujesz Avatar przyszłego kursanta, żeby wiedzieć, gdzie go szukać, jak z nim rozmawiać i jak go angażować w social mediach.

    Uporządkujesz na podstawie moich wskazówek wszystkie swoje publiczne miejsca w sieci, tak by przekazywały spójne komunikaty na temat tego kim jesteś i co robisz.

    Dodatkowo, dla osób, które jeszcze wątpią w swoje możliwości uczenia lub wahają się nad tematyką, przeprowadzę ćwiczenia pomagające odkryć swoje zasoby i mocne strony.

    Zbudujesz swoją początkową, ale efektywną strategię publikowania treści w sieci.

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check – listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

    Głównym celem tej części Akademii Twoja praca w obszarze nazywanym Personal Branding. zbudowanie przez Ciebie jasnego przekazu o tym co robisz i jak robisz, który potem wykorzystasz w kampanii kursu pilotażowego. Określenie swoich mocnych stron do wykorzystania w późniejszych komunikatach. 

  • MIESIĄC 2. Strategie budowania zainteresowania tematyką Twoich przyszłych kursów

    Tematyka.

    Poznasz techniki budowania zasięgów w internecie dla swoich postów, transmisji live, artykułów na blogach i dowiesz się dlaczego bez tego nie ruszysz dalej?

    Dowiesz się o strategii potrójnego lejka TOFU, MOFU, BOFU i poznasz narzędzia do jej realizacji.

    Poznasz różnice i zasady wykorzystywania podstawowych Social Mediów (Facebook, Instagram, Linkedin) i sposoby zaprzęgnięcia ich do pracy na Twoją korzyść.

    Poznasz zasady i metody pracy z  Live’m na Facebooku, Webinarami.

    Pokażę Ci, jak sprytnie wykorzystać  strategię prowadzenia live’ów na Facebook-u do szybkiego budowania dużego zainteresowania tym co robisz i zbierania danych do widzów live-ów.

    Poznasz programy pomagające prowadzić prowadzić live-ów

    Weźmiesz udział w mini wyzwaniu o prowadzeniu live-ów – polegającym na przygotowaniu strategii live’owej i przeprowadzeniu pod moim okiem testowych live’ów.

    Pokażę ci skuteczne schematy, które pomagają zacząć prowadzić i wykorzystać fanpage i budować zaangażowanie w sytuacjach, gdy facebook z obcina darmowe zasięgi.

    Dodatkowo nauczę Cię, co możesz wycisnąć z platform webinarowych i dlaczego warto z nich korzystać oprócz live-ów na facebook-u

    Dam Ci sprytny pomysł – dla zaganianych na szybkie tworzenie wielu treści.

    Poznasz zasady reklamowania się na Facebook-u

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check-listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

    Głównym celem tej części Akademii, jest wdrożenie przez Ciebie w praktyce strategii szybkiego budowania zainteresowania dla tematyki, którą chcesz ubrać w kurs online. Zrobisz to przez przećwiczenie prowadzenia live-ów. Pamiętaj, że zanim zaczniesz ogłaszać swój kurs musisz mieć wokół siebie grupę “wyznawców” I tem służą te ćwiczenia w tym module.

  • MIESIĄC 3. Strategie budowania list mailingowych osób potencjalnie zaintersowanych

    Tematyka.

    Poznasz najważniejsze zagadnienia e-mail marketingu (co to są listy mailingowe, dlaczego są Ci potrzebne, co masz wiedzieć o RODO).

    Nauczysz się, gdzie najlepiej założyć listy mailingowe.

    Poznasz obsługę przykładowych list mailingowych i  dam ci wykaz najbardziej potrzebnych funkcji, który ułatwi wybór.

    Nauczysz się metody lead magnet, która skutecznie zachęcą do pozostawienia Ci legalnie danych adresowych przez przyszłych kursantów.

    Otrzymasz wskazówki do stworzenia polityk prywatności, regulaminów zakupów i obowiązków RODO.

    Przejdziesz mini wyzwanie o kreowaniu pomysłów na lead magnet i wraz ćwiczeniami z tworzenia w WordPress tzw. stron przechwytujących (Landing Page) które zbierają dane subskrybentów.

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check-listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

     

    Głównym celem tej części Akademii jest praktyczna nauka wykorzystania technik do pozyskiwania adresów mailowych i skuteczne budowanie list mailingowych do swoich przyszłych klientów. Po prostu bez listy mailingowej nie dasz rady rozpocząć sprzedaży.

  • MIESIĄC 4. Warsztaty produkcji lekcji do kursów wideo

    Tematyka.

    W trakcie czwartego miesiąca poznasz i przećwiczysz pracę na całym niezbędnym sprzęcie i software do nagrywania lekcji wideo, audio i produkcji pdf.

    Otrzymasz tutoriale dotyczące montażu lekcji wideo.

    Poznasz metodę wykorzystania screencast-u.

    Dowiesz się, gdzie najlepiej trzymać różne pliki ( wideo, pdf, audio)

    Poznasz kilka wariantów platform do publikacji kursów ( gotowe do dzierżawy, tzw. market place, warianty DIY (zrób to sam).

    Weźmiesz udział w mini wyzwaniu polegającym na nagraniu, montażu i daniu do oceny swojego pierwszego wideo.

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check-listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

    Głównym celem tej części Akademii jest przełamanie obaw o trudnościach technicznych w produkcji kursu. Dlatego jednym z zadań będzie stworzenie gotowego wideo.

  • MIESIĄC 5. Budowanie programu i struktury Twojego kursu online

    Tematyka.

    Poznasz dwie skuteczne metody ankietowania i przepytywania rynku na temat swojego pomysłu na kurs.

    Ćwiczysz specjalną mailową sekwencję badania potrzeb i oczekiwań co do Twojego pomysłu na kurs i zbierasz grupę pilotażową.

    Poznasz 4 strategie dla  Twojego kursu online i wybierz najlepszą, która będzie najlepsza w Twoim przypadku.

    Poznasz dokładne zasady uczenia w kursie wg tzw. “Ścieżki problemowej”.

    Poznasz 3 techniki uczenia, do zastosowania w zależności od stopnia zaawansowania kursantów

    Dowiesz się, dobierać zakres wiedzy do Twojej tematyki kursu.

    Dowiesz się, jak optymalnie uczyć umiejętności w swoim kursie.

    Poznasz i przećwiczysz niezwykle skuteczną metodę projektowania treści w tzw. metodzie kompetencyjnej, którą projektuję najlepsze szkolenia od 10 lat i dzięki której szkolenie i kurs będzie lepiej oceniany i efektywny.

    Dowiesz się, jak pisać lekcje oparte o prezentacje, wykłady, jaką długość wybrać i jak długie powinny być kursy.

    Wycenisz swój kurs.

    Nauczysz się metody “Obierki”, która pomaga tworzyć  bonusy, dodatki, teasery potrzebne podczas sprzedaży.

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check-listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

    Głównym celem tej części Akademii jest stworzenie prze Ciebie swojego projekt szkolenia na bazie informacji zebranych z rynku. Wykorzystasz do tego prace wykonane we wcześniejszych modułach.

  • MIESIĄC 6. Kampania przedsprzedażowa

    Tematyka.

    Poznasz reguły prowadzenia sprzedaży w sieci.

    Poznasz ciąg dalszy sekwencji mailowej uruchamiającą sprzedaż Twojego kursu pilotażowego.

    Nauczysz się budowania niezbędnej strony sprzedażowej o wysokiej konwersji.

    Weźmiesz udział w mini wyzwaniu, w którym zbudujesz swoją stronę z ofertą i podłączysz płatności.

    Dowiesz się, jakie podłączać płatności i gdzie kierować zamówienia.

    Otrzymasz gotowy szkic uruchamiania kursu pilotażowego na darmowych narzędziach.

    Do tematyki tego modułu przekażę Ci podręczną check-listę “Błędy początkujących”, dzięki której łatwo będzie lokalizować w przyszłości potencjalne swoje błędy.

    Głównym celem tej części kursu jest sprzedaż Twojego pilotażowego kursu online. To zebranie wszystkich elementów i poprowadzenie kampanii przedsprzedażowej. 

arrow

ILE KOSZTUJE NAUKA W AKADEMII KURSOW ONLINE?

Takie roczne, narzędziowe szkolenia online potrafią dochodzić do  40.000 zł, a z mentoringiem kosztują często jeszcze więcej.

Są drogie, ponieważ są kursami o charakterze zawodowym. 

Uczą konkretnych metod i technik, które pozwolą uczestnikowi takiemu, jak TY po prostu zarabiać pieniądze. To profesjonalne narzędzia i metody.

Jednak wiele z nich importowanych bezpośrednio z rynku USA nigdy nie zda egzaminu na polskim rynku.

Dam Ci przykład. Rynek USA, to prawie 400.000.000 ludzi.

Rynek anglojęzyczny to już miliardy. A Polska, to tylko 40 milionów ludzi w tej stawce.

Prosta matematyka i refleksja podpowiada, że pojemność rynków jest astronomicznie różna i 20.000 kursantów na kurs online, to łatwy pułap za oceanem, ale w Polsce to nieosiągalna liczba. Podobnie jest np. z popularnością płacenia online za granicą i Polsce. Różnice wciąż są duże, na korzyść innych krajów. A to przecież krwiobieg naszego biznesu online.

Dlatego w Polsce trzeba wiele modyfikować z zagraniczych patentów marketingowych, bo przeniesienie metod 1:1 lubi bolesnie zaskoczyć.

Żeby uniknąć bolesnych finansowych wpadek, Akademia Kursów Online opiera się o dopasowane do warunków polskich rozwiązania marketingowe.

Mam dla Ciebie te same rozwiązania, które pozwoliły mi m.in w 14 dni używając tylko serii odpowiednio przygotowanych maili pozyskać na kurs pilotażowy Akademii Kursów Online 1.0 37.000 zł w przedsprzedaży, przedsprzedać w 10 dni ponad 300 sztuk e-booka, wyprzedać miejsca do wysokopłatnej grupy mentoringowej  ...w 24 godziny!

 

 

 

 

Pierwsza DOBRA WIADOMOŚĆ

 Akademia Kursów Online nie kosztuje wzorem programów z USA 40.000zł .

Praktycznie za mały procent tej kwoty otrzymasz:

 

Sześciomiesięczny kompletny trening z nauczycielem, w trakcie którego sprzedasz pierwszy kurs pilotażowy.

Dostęp do wszystkich wideo lekcji , plików na specjalnej indywidualnej platformie kursowej.

Moje wsparcie w formie 6 Webinariów z dodatkowymi PROTIP-ami.

Moje wsparcie w formie cyklicznych (min.sześciu ) sesji live Q&A Pytania i Odpowiedzi podczas których możesz mnie pytać o wszystko.

Dostęp do zamkniętego forum Akademii Otrzymasz możliwość konsultacji mailowych ze mną.

Dostęp do materiałów na platformie kursowej przez rok od daty startu kursu z opcją przedłużenia.

Nieograniczony kontakt mailowy ze mną

 

 

arrow

Druga DOBRA WIADOMOŚĆ

BONUSY DO AKADEMII KURSÓW ONLINE POSZERZAJĄCE TWOJE UMIEJĘTNOŚCI

1 BONUS Wartość 347 zł

Praktyczny instruktaż "Ogarnij podstawy WORDPRESSA?" w którym nauczę Cię najważniejszych czynności. Od instalacji, przez podstawową konfigurację, opcje, do budowania prostych stron i stworzenia własnej darmowej mini platformy kursowej". Skupiam się tutaj głównie na pokazaniu tych funkcji, które są najbardziej potrzebne twórcy kursów online. Ten mini kurs jest napisany specjalnie dla Akademii, a jego. Teraz możesz mieć go gratis.

 

2 BONUS Wartość 399 zł.

Praktyczne rozszerzenie do lekcji o formacie Live. Tutaj poznasz zasady pracy z webinariami. "Webinarowe Know-How" To trzy mocne lekcje. Od konfiguracji techniki do platformy webinarowej, poprzez skrypt pisania scenariusza webinarium, do moich sprawdzonych 9 metod budowania zaangażowania wśród uczestników webinariów. Mam na koncie poprowadzonych ponad 300 webinariów ze świetnymi ocenami, więc wiem, że te metody działają. Teraz możesz mieć go gratis.

 

 

3 BONUS Wartość ok. 3000 zł

Dostęp dożywotni do Akademii Kursów Online 2.0 plus bezpłatny upgrade do wersji 3.0 w przyszłości

 

5 BONUS Wartość 360 zł HIT

W pakiecie (w wyłączniem oferty dla absolwentów) - Kurs online "Skuteczna reklama na Facebook-u". I to będzie kurs autorstwa bardzo poważanego w branży marketingowej - Artura Jabłońskiego!* bonus niedostępny w pakietach zniżkowych dla absolwentów*

 

 

 

Wartość samych bonusów, to 4106,00 zł

 

arrow

JAK DOŁĄCZYĆ DO AKADEMII KURSÓW ONLINE 2.0?

arrow

Cena 6 miesięcznej nauki w Akademii Kursów Online 2.0 w tej ofercie,  to 3900 zł brutto.

UWAGA ! Absolwenci kursów Master Teacher -wersja pełna -6 modułów lub kursu "Jak zrobić pierwszy kurs online" - wersja Advanced" płacą tylko 1099 zł- napisz do mnie w tej sprawie jacek.wolniewicz@kursyonline.guru - zobaczę, czy się kwalifikujesz

Szyfrowane i bezpieczne płatności zapewnia Payu


arrow

Cena 6 miesięcznej nauki w Akademii Kursów Online 2.0 w tej ofercie, to 6 miesięcznych rat x 650 zł brutto.

Szyfrowane i bezpieczne płatności subskrypcyjne zapewnia PayPal

  • q-iconCzy AKOL jest tylko dla osób, które nie mają jeszcze pomysłu na kurs online?

    Absolutnie nie. Osoby, które mają już pomysły świetnie podczas trwania kursu je zweryfikują i dopracują. A być może po uzyskaniu informacji zwrotnej z rynku zmienią zakres.

  • q-iconMam już kurs online na rynku. Czy AKOL pomoże mi w lepszej sprzedaży

    Tak. Właśnie do tego jest m.in  ten projekt. Poznasz całą ścieżkę ustawiania kampanii promującej kursy.

  • q-iconCzy muszę dodatkowo coś kupować podczas kursu?

    Tak. Ale nie będą to wydatki do poniesienia od razu, ale w ciągu 6 miesięcy. Ich wysokość zależy też od tego co już masz. Z mojego doświadczenia osoby, które mają dosłownie tylko laptop i internet, są bez strony www i żadnej aktywności w social mediach nie wydadzą więcej podczas pracy nad swoim pilotem kursu niż 1200- 1800 zł ( w ciągu 6 miesięcy)

  • q-iconCzy mogę zamówić opcję mentoringową - pracy z Topbą 1:1?

    Oczywiście. Napisz do mnie maila w tej sprawie. Wszystkie ustalenia zrobimy indywidulanie.

  • q-iconJak technicznie wygląda płacenie ratalne?

    Najprościej będzie założyć sobie profil płatnika w Pay Pal do którego skieruję chętnych. Tam co miesiąc automatycznie będzie pobierana przez 6 miesięcy ustalona kwota za kurs. Ten proces bardzo ułatwia nam zarządzanie kursantami. Ale jeżeli chcesz płacić inaczej, to skontaktuj się ze mną mailowo.

  • q-iconCo się stanie jeżeli przerwę AKOL?

    Jeżeli przerwiesz opłaty za AKOL, to system wyłączy Ci dostęp do platformy ze wszystkimi lekcjami.

  • q-iconCzy dajesz gwarancję skuteczności i opcję zwrotu pieniędzy?

    Tak. Masz prawo rezygnacji i zwrotu wpłaconej kwoty w ciągu pierwszych 30 dni od daty startu AKOL.  Ze zwrotu są wyłączone dostępy udzielone dla podmiotów gospodarczych.

  • q-iconMam Twój #Kursoebook "Jak pozyskać..." Czy AKOL to nie to samo?

    Zakres materiału w #Kursoebook-u i AKOL dotyczy modelu Pilotażowego Kursu Online.  AKOL omawia  jest poszerzony do wiele dodatków i co chyba najważniejsze jest treningiem. Np. W wersji ebooka nie opisuję dodatkowych narzędzi weryfikacji popularności kursu, nie masz też np. dodatkowych strategii pozyskania pierwszych zainteresowanych ( w AKOL  jest bonus o metodzie konsultacyjne) I co najważniejsze.  Podczas AKOL wdrażasz przy wsparciu grupy i moim w praktyce cały model Pilotażowego Kursu Online. Od A -Z

  • q-iconCzy dostanę fakturę VAT?

    Tak. Takiego wyboru dokonasz podczas zamawiania lub po poproszeniu mailem.

  • q-iconGdzie będzie dostęp do lekcji?

    Dostęp do lekcji będzie na specjalnej platformie e-learningowej. Możesz z niej korzystać z dowolnego urządzenia. Co miesiąc uwolnię kolejny zestaw lekcji i zadań.

  • q-iconCzy mogę opłacić uczestnictwo inaczej, niż proponujesz?

    Tak. O ile nie negocjuję kwot, to możemy porozmawiać o innych harmonogramach płatności lub np. bezpośrednich płatnościach na nasze konto firmowe.

Nazywam się Jacek Wolniewicz. Nauczę Cię jak zamienić Twoją wiedzę na pieniądze, bo twoja wiedza, to twój biznes.
Uczę właścicieli firm, nauczycieli, coachów, szkoleniowców i ludzi przedsiębiorczych zarabiania na własnej wiedzy poprzez  projektowanie, prowadzenie, sprzedaż szkoleń stacjonarnych i w wersji online. Jestem przedsiębiorcą, długoletnim trenerem zarządzania, konsultantem rozwojowym i mentorem dla setek osób, które uczą dorosłych.