Oto moja propozycja zasad uczenia się w Nowej Akademii Kursów Online, której metoda nauczania będzie opierać się na symulacji prawdziwego procesu pilotażowego:
1. Zrozumienie Kontekstu
– Przed przystąpieniem do kolejnych istotnych części kursu, zapoznasz się ze specjalnymi webinarami i Case Study, które są punktem wyjścia do przekraczania kolejnych wyzwań.
2. Sekwencyjne Uczenie
– Będziesz się uczyć narzędzi i umiejętności w sposób sekwencyjny, tzn. wtedy, gdy w procesie są one potrzebne, a nie jako osobne tematy wyrwane z kontekstu całości.
3. Praktyczne Zastosowanie Narzędzi:
– Każdy etap nauki ma być ściśle związany z praktycznym zastosowaniem narzędzi, np. webinary, mailing i budowę list mailowych uczestnicy poznają w module, gdzie omawiane jest przygotowanie i zbieranie grup testerów.
4. Symulacja Realnego Procesu tworzenia kursu
– Cały proces nauczania ma na celu symulację realnych warunków i sytuacji, z jakimi spotkasz się w rzeczywistości podczas tworzenia i pilotażu kursu online. Żeby było łatwiej, ja też w trakcie będę tworzyć swój przykładowy kurs. Dzięki temu będziesz w środku akcji, a nie tylko jako obserwator. To pomoże ci przezwyciężyć przeszkody i blokady.
5. Interaktywność i Feedback:
– Będziemy sobie zadawania pytania i otrzymywać bieżąco feedback ode mnie i innych uczestników w trakcie trwania kursu pilotażowego. Zadbam o komfort i bezpieczeństwo psychologiczne.
6. Refleksja i Analiza:
– Po każdym etapie uczestnicy są zachęcani do refleksji nad tym, co się nauczyli, i analizy tego, jak mogą to wykorzystać w swoich przyszłych projektach.
Wybór tematyki, formy i analiza odbiorcy kursów
Przygotowanie i zbieranie grup testujących
Tworzenie programów kursów w oparciu i współpracę z testerami
Wykorzystanie AI do pracy nad programem kursów/ e-booków
Otwieranie pierwszej sprzedaży
Publikowanie kursu
Co dalej- czyli kolejne kampanie
Jacek Wolniewicz. Edukator, trener biznesu, coach menedżerów. Od 2016 w online. Nazywany „ojciem chrzestnym” kursów online w środowisku trenerskim.
Cześć. Mam ponad 20 lat doświadczeń w szkoleniach sprzedażowych, menedżerskich i budowania kompetencji trenerskich. Uczę, jak uczyć i jak zarabiać na kursach i szkoleniach online. Bez kłamstw i złotych gór. Tylko na sprawdzonej wiedzy.
Jestem pedagogiem, który pokochał edukację nieformalną. Szkolę od lat 90 tych. Jestem absolwentem najlepszych szkół train the trainer i szkół coachingu w Polsce . W 2016 przeniosłem z sukcesem swoje szkolenia, kursy i stacjonarną szkołę trenerów biznesu i sprzedaży Master Teacher całkowicie do online. Zarabiam, sprzedając kursy i szkolenia w 90% tylko online.
Dzisiaj mam w sprzedaży 35 własnych kursów i szkoleń online plus programy mentoringowe online. Przygotowałem i poprowadziłem już blisko 700 Webinarów. Na koncie mam ponad 8000 kursantów. Nie sprzedaję samej wiedzy. Daję zawsze moje długoletnie doświadczenia i wsparcie.
Szkoliłem handlowców, menedżerów, pracowników HR, trenerów z takich firm jak: Millennium TFI, 4F, Raiffeisen Bank Polska, Millennium Bank, SAF, Maspex O/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, Millenium Leasing, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, Rainbow Tour, Santander, Credit Agricole, BZ WBK, Rainbow Tour, EFL, WARTA, drogerie dm … i ponad 53000 osób w darmowych webinarach.
Anna stworzyła kurs języka angielskiego, który łączył różne metody nauczania. Układ kursu. Kurs składał się z serii lekcji wideo na żądanie (VOD), które uczestnicy mogli oglądać w dowolnym momencie. Te lekcje wideo były uzupełnione przez materiały PDF, które zawierały dodatkowe ćwiczenia i notatki. Kurs zawierał również meetingi na żywo, gdzie uczestnicy w grupach mogli uczestniczyć w sesjach Q&A. Powstała też grupa online na Discord, gdzie uczestnicy mogli współpracować i wymieniać się doświadczeniami. Wszystkie te elementy razem tworzyły kompleksowy program nauczania, który pozwalał uczestnikom na naukę w różnych formatach. Zgłoszone Efekty. Po sprzedaży kursu, u Anny wzrosła rozpoznawalność jej marki i zainteresowanie indywidualnymi lekcjami zaawansowanego angielskiego dla managementu, co pozwoliło jej podnieść stawki za godzinę nauczania. Dodatkowo zaczęła otrzymywać zlecenia na tłumaczenia. W chwili pisania tego opisu co przenosi się za granicą i planuje pracować online z Włoch.
Krzysztof stworzył kurs dla młodych liderów, który składał się z kilku modułów. Układ kursu. Każdy moduł zawierał serię lekcji wideo na żądanie (VOD), które pokrywały różne aspekty przywództwa. Te lekcje były uzupełnione przez materiały PDF, które zawierały dodatkowe informacje i ćwiczenia. Dodatkowo kurs zawierał klasy online typu "master class", gdzie Krzysztof omawiał bardziej zaawansowane zagadnienia i odpowiadał na pytania uczestników na żywo. Kurs w wersji — dla firm -zawierał również elementy blended learning, gdzie uczestnicy mieli dostęp do zarówno materiałów online, jak i spotkań offline, które przeznaczono na sety z ćwiczeniami Zgłoszone efekty. Po wprowadzeniu tej oferty na rynek Krzysztof zauważył, że firmy zaczęły doceniać jego ekspertyzę i zaczęły go częściej i bez trybów przetargowych zatrudniać na szkolenia dla swoich pracowników. Ponadto zaczął oferować swój kurs online jako bonus do swoich szkoleń stacjonarnych, co pozwoliło mu podnieść konkurencyjność, wartość oferty na rynku, a co za tym idzie mocno stawki za szkolenia.
Magda stworzyła program online w formule kohorty dla przyszłych mentorów, który łączył różne elementy. Układ Kurs zawierał serię lekcji wideo na żądanie (VOD), które omawiały różne aspekty mentoringu. Lekcje były uzupełnione przez opis i skrypty narzędzi w PDF. Kurs był prowadzony metodą problem solving w układzie kohortowym i trwał 4 miesiące. Ponadto kurs zawierał sesje na żywo, gdzie Magda omawiała różne case studies i odpowiadała na pytania uczestników. Magda stworzyła również grupę online z zamkniętej grupie na Facebooku, dla wymiany się doświadczeń. Pierwszy program realizowany w metodzie pilotażu skupił 20 osób. Przedsprzedaż wyniosła 30.000 zł. Magda zauważyła wzrost liczby zleceń na mentoring i coaching indywidualny w grupy, która zebrała w trakcie przygotowań do programu.
Układ kursu Piotr stworzył kurs, który składał się z serii lekcji wideo na żądanie (VOD), które pokazywały krok po kroku jak korzystać z różnych narzędzi graficznych. Lekcje wideo były uzupełnione zadaniami, które zawierały dodatkowe wskazówki i triki. Kurs zawierał również dobrowolną grupę online, gdzie uczestnicy mogli dzielić się swoimi pracami i otrzymywać feedback od innych. Efekty. Po sprzedaży kursu Piotr zakładał, że dzięki temu pojawią się lepsze zlecenia na projekty graficzne. I tak się stało. Wzrosła rozpoznawalność i ekspertyza Piotra, a zlecenia faktycznie się pojawiły i to w formulach bez przetargów. Piotr wydał wersje kurs w wersji anglojęzycznej i zaczęły się pojawiać propozycje współpracy z zagranicznymi klientami.
Monika. Psycholog, stworzyła kurs odporności psychicznej, który składa się z serii lekcji wideo na żądanie (VOD), które omawiają różne strategie radzenia sobie z presją i stresem. Kurs uzupełniony jest płatną dodatkową ofertą wparcia terapeutycznego dla kobiet menadżerek. Efekty. Po sprzedaży kursu Monice oprócz wpływów ze sprzedaży kursu, które finansują automatycznie koszty kampanii, prowadzenia gabinetu terapeutycznego i dają dodatkowy dochód, zauważyła, że liczba klientów, którzy chcieli skorzystać z jej usług terapeutycznych, wzrosła. Efektem „ubocznym”są propozycje prowadzenie warsztatów i szkoleń na temat odporności psychicznej w firmach.
Jakub, coach stworzył kurs komunikacji bez przemocy, który składa się tradycyjnie z lekcji wideo na żądanie (VOD), materiałów PDF. Lekcje wideo przedstawiają różne techniki komunikacji bez przemocy, a materiały PDF zawierają dodatkowe ćwiczenia i wskazówki. Efekty. Pierwsza -pilotażowa przedsprzedaż zamknęła się wynikiem 500% większym niż planowany. Jakub przetestował kurs i zauważył, że jest spory potencjał. Przygotowuje edycję z pełną kampanią. Jako dodatkowy efekt pojawiły się zapytania od szkół i instytucji edukacyjnych o prowadzenie szkoleń dla nauczycieli.
: Katarzyna stworzyła kurs asertywności, który zawierał lekcje wideo na żądanie (VOD), materiały PDF i grupę sesji online dla uczestników. Lekcje wideo omawiały różne aspekty asertywności, materiały PDF zawierały dodatkowe ćwiczenia, a spotkania na żywo umożliwiały uczestnikom omówienie trudnych sytuacji i otrzymanie indywidualnych porad. Po uruchomieniu kursu Katarzyna zaczęła otrzymywać dodatkowe wskazówki, i potrzeby od uczestników dzięki, którym pojawiły się nowe opcje na nowe tematy kursów.
: Agnieszka stworzyła dwumiesięczny kurs kohortowy pewności siebie dla kobiet, który składa się z webinariów na żywo i grupy wsparcia online. Kurs został uruchomiony dla grupy testowej 30 osób, co Agnieszka zrobiła od zera w 40 dni i zrealizowała zakładany plan.
Poznasz tam wszystkie szczegóły metody , której będziemy uczyć w akademii
OGLĄDAJ WIDEOZapisz się na konsultacje