Jak się nauczyć metody pilotażowego kursu online?

Mam nadzieje, że pokazane wcześniej case study sporo Ci wyjaśniło, co może zdziałać zbudowanie premiery kursu w metodzie pilotażowej.

 

Zauważ, że w metodzie Pilotażowego Kursu Online, którą zastosowałem, stworzyłem i poprowadziłem projektowanie produktu tak, jak tego chcą przyszli klienci, i nie musiałem siedzieć i dumać bez sensu. I w tym tkwi potęga tej metody!

 

W przypadku gdy nie masz swoich list mailingowych lub fanpage itp rozciąga się w czasie po prostu etap kampanii początkowej, która buduje zainteresowanie Twoją tematyką. Najpierw sprawdzasz zainteresowanie tematem, sprawdzasz rynek i skupiasz wokół tej idei zainteresowanych.

Nie inwestujesz na starcie wnic, co nie ma szans. Odrzucasz myślenie, że wiesz lepiej, czego potrzebuje rynek”.

 

 

Po prostu : Done is better than perfect

 

Czy już widzisz, że ta metoda pomaga poradzić sobie z tymi obawami?

  • Nie zarobię.
  • Nikt nie będzie chciał kupić mojego kursu.
  • Dawałem treści za darmo, więc nie mogę teraz żądać pieniędzy.
  • Wszystko na ten temat jest już dostępne na rynku.
  • Nie znam się na sprzedaży, a w Internecie znajdziemy wszystko za darmo
  • Nie lubię sprzedawać.
  • Nie ma mnie w sieci.
  • A kim ja jestem, żeby ktoś mnie chciał słuchać?
  • Jestem a-techniczny/na
  • Edukacja online to wirtualny świat, bez realnych pieniędzy.

 

Po prostu wszystko tutaj testujesz, a nie wróżysz z fusów, tak jak ja i wiele osób startujących intuicyjnie: Nie będę hipokrytą. To przez podejście "na czuja" - zanim włączyłem na stałe metodę kursu pilotażowego-  na początku kariery online ponosiłem straty.

 

Żeby pójść tą metodą musisz jednak ABSOLUTNIE ODERWAĆ SIĘ OD POKUS ZROBIENIA CZEGOŚ TAKIEGO NA POCZĄTKU...

  1. Siedzisz godzinami i dumasz nad swoim idealnym pomysłem.
  2. Osiągasz efekt „Eureka”, bo właśnie wpadłeś na genialny pomysł na kurs
  3. Ponownie siedzisz w swoim „laboratorium „godzinami, dniami, tygodniami, a nawet miesiącami w wielkiej tajemnicy przed światem (bo przecież masz super temat i nie chcesz, żeby ktoś go ukradł) i produkujesz, dopieszczasz swój kurs.
  4. A kiedy jest już gotowy w każdym calu – wystawiasz go na sprzedaż
  5. Dziwisz się, że pomimo takiego SUPER TEMATU nie ma zainteresowania
  6. Wrzucasz kolejne pieniądze w marketing, co powoduje jakiś tam ruch, ale to wciąż nie zwraca kosztów produkcji
  7. Osiągasz maksymalny próg frustracji i rozpowiadasz dookoła, jaki to ten biznes kursowy jest trefny.

 

Niestety. To może nie być łatwe.

Nie ma miesiąca, żeby przynajmniej 5-6 osób nie pisało do mnie z prośbą o pomoc w podobnych sprawach. „Wiem lepiej czego potrzebuje rynek”. To jest, jak ruletka i ścieżka bankruta

 

Szacuję, że taki, jak opisałem schemat produkcji będzie Cię kosztować przeciętnie od 7 000 zł w górę i to bez wliczania dziesiątek i setek godzin własnej pracy. No i nie masz jakiejkolwiek gwarancji sprzedaży!

Stać Cię na to?

Grać w ciuciubabkę z rynkiem jest mocno bez sensu.

 

 

 

Właśnie dlatego rekomenduję model pilotażowy, ale decyzja jest i tak Twoja

 

Zauważ tylko, że w modelu pilotażowym, zanim sięgniesz mocno do kieszeni zbierasz grupę zaangażowanych testerów, którzy kupują w przedsprzedaży Twój dobrze przygotowany projekt kursu online.

Dopiero potem, po przedsprzedaży zaczynasz bawić się w produkcję. Czy to nie oszukiwanie klienta? - możesz zapytać.

Nie. To nie jest żadne oszustwo. To modyfikacja działającego modelu budowania start-upów. Tak rozwijały się takie marki, jak Starbucks, Dropbox, Zappos, Inastagram i setki innych m.in. z Doliny Krzemowej.

 

 

Jeżeli chcesz poznać tę metodę dogłębnie, bez inwestowania 4000 USD i mnóstwa czasu, to mam dla Ciebie ofertę.

 

Napisałem #Kursoebook "Jak Stworzyć Pierwszy Kurs Online I Od Razu Pozyskać 50, 100, 200 I Więcej Płacących Kursantów?"

 

To dokładny instruktaż zawierający też dokładne skrypty tego, co masz pisać w mailach i w jakiej kolejności wysyłać do kampanii, którą opisywałem w case study, jak budować pierwsze zainteresowanie i mnóstwo innych pożytecznych porad. Ale wiem, że może jeszcze się wahasz, bo w końcu możesz mnie nie znać itd.

 

 

Dwie opcje dostępu do #Kursoebook-a

 

KLIKAJĄC TUTAJ

możesz odebrać bezpłatny dostęp do obszernych fragmentów #Kursoebook-a. Poczytasz, posłuchasz (jest też wersja audio) i zdecydujesz.

 

 

A KLIKAJĄC TUTAJ

wejdziesz niczym NEO z Matrixa na ścieżkę dla zdecydowanych – przejdziesz na stronę ze specjalną ofertą na PEŁNĄ WERSJĘ #Kursoebook-a z wersją AUDIO i BONUSAMI

 

 

 

Nic na siłę.

Gram fair. 

To też nie jest wiedza dla wszystkich!

 

 

 

W #Kursoebook wpakowałem naprawdę kompletne instrukcje dla początkujących, dlatego chcę żebyś był pewien, że to dla Ciebie.

 

 

 To do dzieła! Pomogę!

 

PS.

Kampania przygotowująca i wprowadzająca ten #Kursoebook na rynek również była zrealizowana metodą pilotażu. Zanim #Kursoebook był gotowy do pobrania został sprzedany w przedsprzedaży w pierwszym tygodniu w liczbie prawie 200 egz. A w okresie od 25 czerwca do 10 sierpnia łącznie rozszedł się nakład ponad 400 egz.

(A pamiętasz, jak opisywałem na początku swoje dawne dawne klęski z dwoma pierwszymi ebookami bez metody pilotażu?)

 

 

 

Dawaj NEO! Teraz Twój ruch

 

DARMOWA Wersja demo>> TUTAJ

PEŁNY #KURSOEBOOK>> TUTAJ

 

  • Name
    O Autorze:

    Doświadczony menedżer, przedsiębiorca, trener i coach kompetencji miękkich. Mentor u nauczyciel dla ponad 300 szkoleniowców. Od kilku lat zakochany w edukacji online. Propagator dobrych kursów online. Uczy, jak uczyć w świecie off i online
    Pracuje z właścicielami firm, nauczycielami, coachami, szkoleniowcami i wszystkimi osobami, które chcą rzetelnie i z sukcesem zarabiać na własnej wiedzy poprzez projektowanie, prowadzenie, sprzedaż szkoleń online.

    Uczy po prostu, jak zamienić wiedzę na pieniądze.
    Jacek Wolniewicz "Master Teacher"