Czym się różni pilotaż od pełnego kursu online?

Najważniejsze cechy:

 

-Ma mniej treści niż pełny kurs

-Ma węższy zakres* niż pełny kurs

-Ma większe wsparcie instruktora/nauczyciela

-Daje kursantom bardziej bezpośredni dostęp do ciebie, jako do autora

-Jest z reguły prowadzony w mniejszych grupach niż kurs pełny

 

*(czasami daję nadmiarowy program, żeby potem kierując się informacjami testerów wykluczyć treści)

 

 

Cel pilotażu, to:

-Określenie tematyki kursu online

-Sprawdzenie zainteresowania tematyką

-Określenie potencjału sprzedażowego

-Zebranie informacji zwrotnych o treści formule w celu późniejszego dokładnego dopasowania

-Oszacowanie optymalnych cen kursu

-Dobranie optymalnej formuły i środków do jej realizacji

-Uniknięcie niepotrzebnych wydatków na starcie  ( optymalizacja kosztów)

 

Mówiąc krótko:

Pilotaż pozwoli Ci zebrać mnóstwo informacji zwrotnych, które potem pozwolą Ci stworzyć docelową i dobrze wycenioną sprzedawalną wersję swojego kursu.

Dlatego potrzebujesz w zależności od tematyki kursu tylko 15-30 płacących kursantów.

A to już jest łatwe nawet gdy nie masz wypasionego fanpage, bloga itp.

 

 

Mam nadzieję, że widzisz już wyraźnie o co chodzi w pilotażu.

 

 

 

 

 

Czytasz dalej?

Fajnie.

Teraz opiszę case study study z 14 dniowej kampanii dla nowego produktu przygotowywanego metodą Pilotażowego Kursu Online.

arrow
submit button